Csomagküldés

Amennyiben Ön vásárlásánál a csomagküldést választotta, akkor a Supremex shopban rendelt csomagokat a GLS Hungary Kft. futárszolgálata kézbesíti.

Csomagösszeállítás helye: 1139 Budapest, Esztergomi út 66. A. ép. fszt. 3

Cégünk igyekszik megrendelését minél hamarabb, lehetőleg 1 munkanapon belül átadni a futárszolgálatnak, majd a futárszolgálattal történő szállítás 2 munkanapon belül történik meg. A kiszállítással kapcsolatban az alábbi értesítések alapján tudja nyomon követni a csomagját. Az alábbi értesítések megérkezésének feltétele a megrendelésben helyesen megadott e-mail cím és sms-képes telefonszám.

1. E-mail értesítés csomag átadásáról a futárszolgálatnak: Ezt az e-mailt akkor kapja, amikor a csomagját elkészítettük, és telephelyünkön átadásra került a futárszolgálatnak. A csomag érkezése másnapra várható.

2. Mai kézbesítés email és sms: Ezt az e-mailt és sms-t már a futárszolgálat küldi Önnek a kézbesítés napján. Ebben az értesítésben jelzi a futárszolgálat a kézbesítés várható idejét egy 3 órás idő-intervallumra leszűkítve. Az e-mail és sms tartalmazza a futár telefonszámát is, így ezen a számon közvetlenül a kézbesítést végző futárral tud egyezetni a kézbesítés pontosításával kapcsolatban (pl. pontos kézbesítési időpont, helyszín). Amennyiben nem veszi fel a telefont (elsősorban 8-10 között szokta mindenki hívni) és a számot kijelzi a telefon, a sofőr vissza fogja hívni.

Ha a fenti értesítések alapján behatárolt várható kézbesítési időpontban vagy címen mégsem tudja átvenni a csomagját, akkor a GLS futárszolgálat az első sikertelen kézbesítés után e-mailt küld. A csomagazonosítóra hivatkozva rendelkezhet a csomag további sorsáról. (pl. más időpontban, más címre is kérheti) A futárszolgálat munkanapokon, várhatóan 8:00 és 17.00 óra között szállítja csomagját.

Csomagkövetés

A futárszolgálat e-mailjében megadott csomagazonosító-szám alapján a GLS Track&Trace oldalán – https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes – nyomon követheti, hogy hol tart a csomag kiszállítása. A GLS vevőszolgálat telefonszáma a következő: +36-1-802-0265 (elérhető: hétfőtől péntekig 7:00 és 20:00 óra között).

Számlázás csomagküldés esetén

Mint arról az ÁSZF-ben olvashatott, cégünk elektronikus számlát állít ki, amelyet e-mailben küldünk el Önnek, a futár által átadott csomag így nem tartalmaz nyomtatott számlát. Amennyiben rendelését bankkártyával fizette, a számlát tartalmazó e-mailt a sikeres fizetést követően rögtön kiállítjuk, míg ha utánvétes fizetést választott, akkor a számlát akkor küldjük ki Önnek, amikor kollégáink átadták csomagját a szállítónak. Amennyiben nem kapta meg a számlát, vagy papír alapú számlát szeretne, keresse ügyfélszolgálatunkat.

A GLS futárszolgálattal kapcsolatban a https://gls-group.eu/HU/hu/home címen tájékozódhat.