A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Supremex Korlátolt Felelősségű Társaság (továbbiakban: Szolgáltató), és a Szolgáltató által a www.supremex.hu weboldalon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő vásárló (a továbbiakban: Vásárló) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Vásárló a továbbiakban együttesen: Felek). Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a www.supremex.hu weboldalon keresztül történik, függetlenül attól, hogy annak teljesítése Magyarországról vagy külföldről, a Szolgáltató vagy közreműködője által történik.

I. Szolgáltató adatai

Név: Supremex Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely, levelezési cím és ügyfélszolgálati iroda címe: 2096 Üröm, Kormorán utca 15.
Felhívjuk figyelmét, hogy a Vásárlószolgálat címén személyes ügyfélfogadásra nincs lehetőség. A Vásárló kizárólag emailben vagy telefonon tudja felvenni a kapcsolatot a Vásárlószolgálattal.
Ügyfélszolgálati telefonszám: +36 30 563-4803
E-mail cím: rendeles@supremex.hu
Weboldal címe: https://www.supremex.hu
Cégjegyzékszám: 13 09 184022
Adószám: 25805912-2-13

II. Általános információk

A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.supremex.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) található elektronikus áruházon (a továbbiakban: Supremex Webáruház) keresztül történik.

Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre. A Supremex Webáruház történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény szabályozza.

A Supremex Webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

A Supremex Webáruház szolgáltatásainak jelentős része elérhető minden felhasználó számára, regisztráció nélkül is. Egyes szolgáltatások azonban regisztrációhoz (majd belépéshez) kötöttek, melyre az ÁSZF-ben rögzítetteknek megfelelően bárki jogosult.

A megrendelés leadását követően a szerződés, annak teljesítéséig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. Erre telefonon és elektronikus levélben van lehetőség. A Felek között az áru megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és annak létrejöttét követő 5 évig őrzi, utólag hozzáférhető.

Jelen szerződés nyelve magyar.

III. Regisztráció

A Supremex Webáruház a Weboldalon lehet regisztrálni, ehhez a Vásárlónak a következő adatokat kell megadnia: vezetéknevét és keresztnevét, e-mail címét, telefonszámát, lakcímét. A Vásárló megadhat önkéntesen kiegészítő címadatokat is. Cég nevére kiállítandó számla esetében a cégnevet és adószámot is fel kell tüntetni a számlázási adatoknál.
A regisztrációt követően azonnal elkészül a Vásárló személyes fiókja, ennek megtörténtéről értesítőt kap az általa megadott e-mail címre.

A Vásárló a Weboldalon történő regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a Weboldalon közzétett Adatvédelmi nyilatkozat feltételeit megismerte és elfogadja, az Adatvédelmi nyilatkozatban foglalt adatkezelésekhez hozzájárul.

A Vásárló a regisztráció során megadott adatait bármikor módosíthatja.

A Szolgáltatót a Vásárló által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha a Vásárló a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik.

A Szolgáltató minden regisztrációt egy önálló személyként kezel. A korábban rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után, a Személyes beállítások linkre kattintást követően elérhető Személyes adatok módosítása menüpontban van lehetőség, amely az aktív megrendelések adatait is érintheti. Szolgáltatót a regisztrált adatok ügyfél által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

A regisztráció része a hírlevél küldése is. A  Vásárló bármikor megváltoztatható döntése alapján lemondható.

A Vásárló személyes fiókjának vagy kezelt adatainak törlését rendeles@supremex.hu címre küldött elektronikus levélben kérheti. A Szolgáltató két munkanapon belül törli a Vásárló személyes fiókját, ennek megtörténtéről visszaigazolást küld a Vásárló által megadott e-mail címre.

IV. Elszámolás egészségpénztári számlára

Amennyiben vásárlását egészségpénztári számlája terhére kívánja elszámolni, kérjük a számlázási címnél adja meg egészségpénztára pontos adatait – ezekről érdeklődjön egészségpénztáránál. Amennyiben hibás vagy hiányos adatokat adott meg, egészségpénztára megtagadhatja a számla elszámolását, amelyért Szolgáltató nem vállalja a felelősséget.

V. A Supremex Webáruházban feltüntetett árak

A Vásárló a A Supremex Webáruház aktuális termékkínálatában szereplő termékeket („Termék” vagy „Termékek”) rendelheti meg Szolgáltatótól.

A Termékeknél feltüntetésre kerülnek azok lényeges jellemzői, cikkszámuk, rövid leírásuk.

A Termékek mellett az adott időpontban érvényes bruttó ár szerepel, amely végső fogyasztói árnak tekintendő. A Termékek részletes ismertetésénél az Áfa-tartalom is feltüntetésre kerülhet. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét.

A termékek ára magyar forintban (Ft) kerül feltüntetésre.

A Termékek árainak megváltoztatására vonatkozó jogot a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy az árváltoztatás a Webáruházban való megjelenéssel egyidejűleg válik hatályossá. Az árváltoztatás nem befolyásolja a hatályba lépést megelőzően megrendelt Termékek árát. Online bankkártyával történő fizetés kezdeményezésekor, az elektronikus fizetési értesítő kiküldése és a termék átvétele közti időszakban bekövetkezett árcsökkenés esetén nem áll módunkban pénzt visszatéríteni.

Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, így például a Termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő 0 Ft-os vagy 1 Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a Terméket hibás áron szállítani, hanem jogosult felajánlani a helyes áron történő szállítást. A helyes ár ismeretében, a helyes árról történő tudomásszerzéstől számítva 14 (tizennégy) napon belül, a Vásárló elállhat vásárlási szándékától, illetve Online Bankkártyás Fizetés esetén a vásárlástól vagy megvásárolhatja a Terméket.

A Szolgáltató rendszeresen frissíti a A Supremex Webáruházban a Termékeket ábrázoló képeket, ugyanakkor előfordulhat, hogy azok aktuális csomagolása a A Supremex Webáruházban látható csomagolástól eltér, különösen akkor, ha a Termék beszállítója akciót, szezonális marketingkampányt tart. Az ilyen jellegű külsődleges eltérésekért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.

VI. Megrendelés

A Vásárló a Supremex Webáruház megfelelő felületeinek használatával választhatja ki a megrendelni kívánt Termékeket és határozhatja meg azok mennyiségét („Megrendelt Termékek”).

A Megrendelt Termékek kiszállítása kizárólag Magyarország területén lehetséges. A megrendelés folyamata során a Vásárlónak meg kell adnia azt a szállítási címet, amelyen a Megrendelt Termékeket át kívánja venni. Megrendelésenként csak egy szállítási cím adható meg.

A megrendelést a Szolgáltató Weboldalán keresztül csak akkor fogadja el, ha a Vásárló a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti. (Ha a Vásárló valamely mezőt hibásan vagy hiányosan tölt ki, hibaüzenetet kap a Szolgáltatótól.) A Szolgáltatót a Vásárló által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

1. Fizetési módok

A Vásárló kiválasztja a fizetési módot, az alábbi lehetőségek közül közül.

a. Online Bankkártyás Fizetés

A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt az SimplePay fizetőoldalára irányítjuk, ahol a jelenleg elérhető legbiztonságosabb, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával.

Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál a “Bankkártyás fizetés” feliratra kattintsanak, majd a Bank fizetési szerverén a kártya számát, le- járati dátumát, valamint a hátoldalán található ellenőrzőkódot (CVC/CVV) megadják. A Bank a dombornyomott VISA és Mastercard, Visa Electron (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően), valamint azon Maestro kártyákat fogadja el, melyekhez ellenőrzőkód (CVC) került kibocsátásra. Amennyiben az Ön Maestro bankkártyáján ilyen nem található, érdeklődjön Bankjánál.

A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogad- hatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.

b. Utánvétel

Utánvétes fizetés választásához a fizetési mód kiválasztásánál kattintson az “Utánvétel” feliratra. Ezen fizetési mód választása esetén Vásárló a Megrendelt Termékek vételárát a Szolgáltató által igénybe vett szállítmányozó cég képviselőjének fizeti meg készpénzben. Utánvétel igénybe vétele esetén cégünk külön díjat számolhat fel.

2. Megrendelés véglegesítése

A Vásárló a fizetési mód kiválasztását követően, a megrendelés megerősítésével véglegesíti megrendelését („Megrendelés”). A Megrendelés megerősítésének előfeltétele, hogy a Vásárló elfogadja a jelen ÁSZF rendelkezéseit. A Megrendeléssel a Vásárló hozzájárul, hogy a Szerződés teljesítése és annak figyelemmel kísérése érdekében a Szolgáltató továbbítsa az igénybe vett szállítmányozó cég felé a Vásárló nevét, a megjelölt szállítási címet.

A Megrendelés véglegesítéséről a Szolgáltató visszaigazoló e-mailt küld a Vásárló által megadott elektronikus levelezési címre, legkésőbb 1 (egy) órán belül. Ebben az elektronikus levélben található a Megrendelés egyedi azonosítója. A visszaigazoló e-mail egyben a Megrendelés elfogadásának minősül.

Amennyiben a Vásárló a Megrendelést leadta és erről a visszaigazolás is megérkezett számára e-mailben valamely munkanapon, úgy a Vásárlónak ugyanazon a munkanapon 8:00-tól 16:00 óráig még lehetősége van visszavonni Megrendelését. A Megrendelés visszavonását a +36 30 5634803-as telefonszámon kezdeményezheti a Vásárló, a Megrendelés azonosítójának egyidejű megadásával. A Megrendelés visszavonásának elfogadásáról a Vásárló ugyancsak visszaigazoló e-mailt kap a telefonhívást követő legkésőbb 3 órán belül.

Bankkártyás fizetés mód választása esetén a Szolgáltató visszaigazoló e-mailje a Megrendelés hatályos elfogadásának minősül. Bankkártyás fizetés esetén a Megrendelés visszavonására nincs lehetőség, de a vásárló élhet elállási jogával.

VII. Szerződés létrejötte, jellemzői

Amennyiben a Megrendelés nem került visszavonásra, az írásbeli megerősítés hatályossá válik és szerződés („Szerződés”) jön létre a Megrendelt Termékek vonatkozásában a Vásárló mint megrendelő és a Szolgáltató mint szállító között. A Szerződés alapján a Szolgáltató eladja a Megrendelt Termékeket a Vásárlónak, valamint azok elszállításáról is gondoskodik a Vásárló által megjelölt szállítási címre, a Vásárló pedig köteles a Megrendelt Termékeket átvenni, a vételárat és a szállítási költséget megfizetni. A jelen pontban foglalt kötelmek az adott szolgáltatás teljesítésével szűnnek meg.

A Szerződés határozott időre szól és megszűnik, ha a Szerződésből fakadó egyéb kötelmek megszűnnek és a felek egyike sem él elállási jogával. A Szerződést megszünteti, ha valamelyik fél a Szerződésben foglaltak szerint gyakorolja elállási jogát. A Szerződés megszűnése vagy megszüntetése a Szerződésből fakadó kellékszavatossági és termékszavatossági, esetekben a jótállási igényeket nem érinti.

A Vásárló a Megrendelt Termékek szállítási költségének megfizetésére köteles.

A Szerződés távollevők között, magyar nyelven létrejött szerződésnek minősül.

A Szerződés nem minősül írásba foglaltnak és nem kerül iktatásra.

VIII. Megrendelt termékek szállítása és átvétele

Csomagküldés

A Szolgáltató a megrendelt és házhoz szállítani kért árut díjmentesen házhoz szállítja saját szállítóeszközzel vagy szállítmányozó cég igénybevételével, ha az adott megrendelés bruttó értéke meghaladja a 20.000, – HUF értékét. Amennyiben a Vásárló rendelése a fenti értéket nem éri el, a Weboldalon a házhoz szállítás költsége tételesen megjelenítésre kerül. Ha egy Vásárlótól azonos napon több megrendelés is érkezik, ezek a kosárérték szempontjából külön kerülnek figyelembevételre és csak a díjmentes szállítást biztosító értéket meghaladó megrendelések házhoz szállítása ingyenes. Amennyiben a Vásárló a második rendelés leadásakor jelzi és erre a Szolgáltató visszajelzése alapján még van lehetőség, a Szolgáltató összevonhatja a megrendeléseket, a már elindított csomagok utólagos összevonására azonban már nincs mód.

A Vásárló az aktuális szállítás díjáról a következő linken keresztül tájékozódhat: szállítási feltételek

IX. Megrendelt termékek kifizetése

A Vásárló a Megrendelt Termékek vételárát és a szállítási Online Bankkártyás Fizetéssel vagy Utánvéttel egyenlíti ki.

Online Bankkártyás Fizetés esetén a Megrendelést követően a Vásárló a Weblapról az Internetes Fizetőfelületre kerül (SimplePay), ahol titkosított csatornán keresztül, előre fizet az SimplePay által elfogadhatónak minősített bankkártyájával. Az Internetes Fizetőfelületre történő átirányítással egyidejűleg a Szolgáltató a Megrendelés azonosítóját és összegét továbbítja a bank felé, azonban a bankkártya adatait nem kezeli.

A Szolgáltató az Online Bankkártyás Fizetés választására tekintettel külön díjat, költséget vagy egyéb fizetési kötelezettséget nem számít fel, illetve nem állapít meg.

Utánvét választása esetén Vásárló a Megrendelt Termékek vételárát a Szolgáltató által igénybe vett szállítmányozó cég képviselőjének fizeti meg készpénzben. Az Utánvét minden esetben felárral jár, melynek összegéről itt tájékozódhat: szállítási feltételek

X. Számlázás

Szolgáltató a Vásárló részére a kifizetés igazolására, a megrendelés elküldését követően elektronikus számlát állít ki, melyet a Szolgáltató automatikusan küld el a Vásárló által megadott email címre. Jelen ÁSZF elfogadása az elektronikus számlabefogadó beleegyezésének minősül. Az ÁSZF elfogadásával a Vásárló hozzájárul ahhoz, hogy számára a Szolgáltató elektronikus számlát állítson ki.

Szolgáltató papír alapú számlát nem állít ki.

XI. Elállási jog

Az elállás jogát a 45/2014 (II.26) Korm. rendelet szabályozza.

A Vásárlónak jogában áll a Csomag átvételétől számított 14 (tizennégy) napon belül, indokolás nélkül elállni a Szerződéstől.

Amennyiben a Vásárló eláll a Szerződéstől, úgy a Megrendelt Terméket sértetlen és hiánytalan állapotban vissza kell csomagolni és vissza kell küldeni a 2096 Üröm, Kormorán utca 15. címre.

A Vásárló elállási jogát írásban, elállási nyilatkozat formájában gyakorolhatja. Ezért a Megrendelt Termék visszaküldésével, visszaadásával egyidejűleg mellékelnie kell ahhoz az elállásról szóló nyilatkozatot. Az elállási nyilatkozatot a Vásárló e-mailben közvetlenül is megküldheti a Szolgáltatónak a rendeles@supremex.hu e-mail címre, amely esetben nem szükséges mellékelni a Megrendelt Termékhez az elállásról szóló nyilatkozatot. Az elállási nyilatkozatban meg kell jelölnie, hogy a Vásárló elállási jogát mely Megrendelt Termék vonatkozásában kívánja gyakorolni, köteles továbbá megjelölni nevét, címét, a Megrendelés időpontját, valamint a nyilatkozatának keltét, a Megrendelés egyedi azonosítóját. Amennyiben a Megrendelés egyedi azonosítója nem áll a Vásárló rendelkezésére úgy az elállási nyilatkozatban a Megrendelés azonosítására alkalmas egyéb adatokat szükséges feltüntetni. Az elállási jog a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. sz. melléklet szerinti nyilatkozatminta alapulvételével is gyakorolható, de ebben az esetben is fel kell tüntetni a Megrendelés egyedi azonosítóját (ennek hiányában pedig a Megrendelés azonosítására alkalmas egyéb adatokat).

A Vásárló elállása esetén a Megrendelt Termékek Szolgáltatóhoz történő visszajuttatásának költsége (ideértve különösen a postai díjakat) a Vásárlót terheli. A Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozat és a visszaküldött termék kézhezvételét követő 14 (tizennégy) napon belül postai kifizetési utalvány útján téríti vissza a Vásárlónak a kifizetett vételárat és a szállítási költséget. A Szolgáltató a visszatérítés összegét mindaddig visszatarthatja, amíg a Megrendelt Terméket vissza nem kapja, vagy a Vásárló nem igazolta hitelt érdemlően, hogy visszaküldte; a Szolgáltató a kettő közül a korábbi időpontot veszi figyelembe.

Amennyiben a Vásárló elállási nyilatkozatában megadja bankszámlaszámát, a számlakezelő bank nevét és a kifizetett vételár banki átutalását kéri, úgy a Szolgáltató a kifizetett vételárat az elállási nyilatkozat és a visszaküldött termék kézhezvételét követő 14 (tizennégy) napon belül téríti vissza.

XII. Kellékszavatosság, termékszavatosság

A Vásárló a Szolgáltató hibás teljesítése esetén kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Szavatossági igénye érvényesítésekor a Szerződés megkötését a Vásárlónak kell bizonyítania. A Szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló dokumentumot a Vásárló bemutatja.

A Szolgáltató a Vásárló nála bejelentett szavatossági igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni, amelyben rögzíti

a. a Vásárló nevét, címét, valamint nyilatkozatát arról, hogy hozzájárul a jegyzőkönyvben rögzített adatainak a rendeletben meghatározottak szerinti kezeléséhez,

b. a Megrendelt Termék megnevezését, vételárát,

c. a Szerződés Szolgáltató általi teljesítésének időpontját,

d. a hiba bejelentésének időpontját,

e. a hiba leírását,

f. szavatossági igénye alapján a Vásárló által érvényesíteni kívánt jogot, továbbá

g. a szavatossági igény rendezésének módját vagy az igény, illetve az az alapján érvényesíteni kívánt jog elutasításának indokát.

Ha a Szolgáltató szavatossági kötelezettségének a Vásárló által érvényesíteni kívánt jogtól eltérő módon tesz eleget, úgy ennek indokát a jegyzőkönyvben adja meg.

A Szolgáltató a jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a Vásárló rendelkezésére bocsátja.

Ha a Szolgáltató a Vásárló szavatossági igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról 5 (öt) munkanapon belül, igazolható módon értesíti a Vásárlót.

A Szolgáltató törekszik arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb 15 (tizenöt) napon belül elvégezze.

A Szolgáltató a kijavításra vagy a szavatossági igény teljesíthetőségének vizsgálata érdekében a Megrendelt Terméket elismervény ellenében veszi át, amelyen feltünteti:

a. a Vásárló nevét és címét,

b. a Megrendelt Termék azonosításához szükséges adatokat,

c. a Megrendelt Termék átvételének időpontját, továbbá

d. azt az időpontot, amikor a Vásárló a kijavított Megrendelt Terméket átveheti.

A Vásárló – választása szerint – a következő kellékszavatossági igényekkel élhet. Kérheti a Megrendelt Termék kijavítását vagy kicserélését, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Vásárló nem kéri, illetve nem kérheti, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a Megrendelt Termék hibáját a Szolgáltató költségére a Vásárló maga is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja, valamint végső esetben a szerződéstől is elállhat. A Vásárló választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

A Vásárló köteles a hibákat annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 2 (két) hónapon belül közölni. A Szerződés teljesítésétől számított 2 (két) éves elévülési határidőn túl a Vásárló kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

A teljesítéstől számított 6 (hat) hónapon belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, amennyiben a Vásárló igazolja, hogy a terméket a Szolgáltató-tól vásárolta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban a Vásárló köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatossági igényként a Vásárló kizárólag a hibás Megrendelt Termék kijavítását vagy kicserélését kérheti a Szolgáltató-tól vagy a Megrendelt Termék gyártójától. A Megrendelt Termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalkor hatályos minőségi követelményeknek vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. A Megrendelt Termék hibájának bizonyítása a Vásárlót terheli.

A Vásárló termékszavatossági igényét a Megrendelt Termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított 2 (két) éven belül érvényesítheti, amely határidő jogvesztő.

Mentesül a Szolgáltató (gyártó) a termékszavatossági igénye alól, amennyiben bizonyítja, hogy:

a. a Megrendelt Terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

b. a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető, vagy

c. a Megrendelt Termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A Szolgáltatónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő a fennti pontokban foglaltak közül egy okot bizonyítania.

A Vásárló ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt Megrendelt Termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényt a Vásárló a gyártóval szemben érvényesítheti.

XIII. Jótállás

A Vásárló az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 251/2003. (IX.22.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó Termékek tekintetében a Szolgáltató hibás teljesítése esetén jótállási igényt érvényesíthet a Teremék átvételét követő 1 (egy) éven belül.

A Vásárló jótállásból eredő jogai a Termékkel együtt átadott jótállási jeggyel érvényesítheti.

A Vásárló a következő jótállási igényekkel élhet. Kérheti a Termék kijavítását vagy adott esetben kicserélését. A Vásárló a Termék átvételét követő 3 (három) munkanapon belül csereigényt érvényesíthet. Amennyiben a Termék meghibásodása a rendeltetésszerű használatot akadályozza, a Szolgáltató köteles a Terméket kicserélni.

A Vásárló kijavítási igénye esetén a Szolgáltató a jótállási jegyen az alábbi adatokat tünteti fel:

a. kijavítási igény bejelentésének és a kijavításra történő átvételének időpontját,

b. a hiba okát és a kijavítás módját,

c. a Termék Vásárló részére történő visszaadásának időpontját.

Mentesül a Szolgáltató a jótállási kötelezettsége alól, amennyiben bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

A Szolgáltató által biztosított jótállásra egyebekben a Polgári Törvénykönyv jótállásra, valamint a kellékszavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályai irányadóak.

XIV. Adattovábbítási nyilatkozat

Tudomásul veszem, hogy a Supremex Korlátolt Felelősségű Társaság (2096 Üröm, Kormorán utca 15.) adatkezelő által a https://supremex.hu weboldal felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: név, email, telefon, számlázási cím, szállítási cím.
Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff

Tudomásul veszem, hogy a “házhozszállítás” szállítási opció választása esetén a Supremex Korlátolt Felelősségű Társaság (2096 Üröm, Kormorán utca 15.) adatkezelő által a https://supremex.hu weboldal felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft., vagy a Magyar Posta Zártkörűen Működő Részvénytársaság, mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: Név, Lakcím, E-mail cím, Telefonszám.

Részletes adatkezelési szabályzatunkat itt találja meg.

XV. Felelősség

A Weboldalon található információk jóhiszeműen kerültek felhelyezésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért, teljességéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

A Vásárló a Weboldalt kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

Szolgáltató kizár minden felelősséget a Weboldal használói által tanúsított magatartásért. A Vásárló teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.

A szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amely más szolgáltatók oldalaira vezet. Ezen szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

Az Ügyfelek által a Weboldal használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.

Az Internet globális jellege miatt a Vásárló elfogadja, hogy a Weboldal használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe véve jár el. Amennyiben a Weboldal használatával összefüggő bármely tevékenység a Vásárló államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag az Ügyfelet terheli a felelősség.

Amennyiben a Vásárló a Weboldalon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni Szolgáltatónak. Amennyiben Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.

XVI. Információ, reklamáció, panaszkezelés

A Vásárló a Webáruház működésével, a Megrendelésekkel kapcsolatos kérdéseivel és esetleges panaszaival az alábbi elérhetőségeken keresheti meg a Szolgáltatót:

a. levelezési cím: 2096 Üröm, Kormorán utca 15.
b. elektronikus levelezési cím: rendeles@supremex.hu
c. telefonszám: +36 30 563-4803

Felhívjuk figyelmét, hogy a Vásárlószolgálat címén személyes ügyfélfogadásra nincs lehetőség. A Vásárló kizárólag emailben vagy telefonon tudja felvenni a kapcsolatot a Vásárlószolgálattal.

Telefonon, munkanapokon 8 és 16 óra között érhető el a Szolgáltató.

A telefonon tett panaszokat a Szolgáltató azonnal megvizsgálja, majd szükség szerint és a lehetőségekhez mérten orvosolja.

Amennyiben a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet vagy a Szolgáltató részéről a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról. A jegyzőkönyv másolati példányát a Szolgáltató legkésőbb érdemi válaszához mellékelve küldi meg a Vásárló részére.

A Szolgáltató a Vásárló által szóban tett vagy a Vásárló álláspontja szerint a Szolgáltató által nem kielégítően kezelt panaszokra, valamint az írásban tett panaszokra egyaránt azok beérkezését követő 30 (harminc) napon belül érdemben válaszol.

Online vitarendezési platformra mutató link az EU 524/2013 rendelet szerint: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&reload=false

XVII. SimplePay fizetési rendszerhez kapcsolódó további tájékoztató anyagok

XVIII. Egyéb rendelkezések

A jelen ÁSZF-ben kifejezetten nem rendezett kérdésekben az alábbi jogszabályok rendelkezései megfelelően alkalmazandóak:
– a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény
– az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről 2001. évi CVIII. törvény;
– fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény,
– a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet
– az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet
– a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet

Az ÁSZF elválaszthatatlan részét képezi a Supremex Webáruház Adatkezelési Tájékoztatója, amelynek tartalmát a Vásárló a regisztráció során megismeri és hozzájárulását adja ahhoz, hogy a Szolgáltató a regisztrációval, a Megrendeléssel és a Szerződéssel kapcsolatban megadott adatait, az abban foglalt feltételrendszernek megfelelően kezelje.

A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. A Szolgáltató a módosításokról az Ügyfeleket a Weboldal felületén keresztül tájékoztatja. A módosítást követően a Weboldal használatának feltétele, hogy az Ügyfél a Weboldalon keresztül és az ott biztosított módon azokat kifejezetten elfogadja.

A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. A Szolgáltató a módosításokról az Ügyfeleket a Weboldal felületén keresztül tájékoztatja. A módosítást követően a Weboldal használatának feltétele, hogy az Ügyfél a Weboldalon keresztül és az ott biztosított módon azokat kifejezetten elfogadja.

Budapest, 2024. március 27.